Labels

Sunday, May 14, 2017

"Ως την Άκρη του Νερού" στον Μορμόλη της ΚΟζάνης



Λουσμένη στο φως η πρωινή μας παρουσίαση στην Κοζάνη σήμερα και στον Μορμόλη της, παρέα με τον Δημήτρη και τη Ματίνα από το βιβλιοπωλείο "Η Στοά του Βιβλίου" και τον Κυριάκο που μας συνόδευε με τις υπέροχες μουσικές του. Μα όσο φως κι αν έχουν οι μεγάλοι δε συγκρίνεται με αυτό των παιδιών. Έτσι στο τέλος παρακάλεσα αυτό το μικρό αστέρι να φωτογραφηθούμε παρέα γιατί μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μέχρι να ξεκινήσουμε κάθισε και διάβασε όλα μου τα παραμύθια βάζοντας το δαχτυλάκι του στις γραμμές... Όταν τα τέλειωσε όλα και έπρεπε να διαλέξει ποιο θα πάρει, μου είπε πως από όλα περισσότερο του άρεσαν το "Αν τ' αγαπάς ξανάρχονται" και το "Ως την άκρη του νερού". Δηλαδή το πρώτο και το τελευταίο μου παραμύθι... Κι αν φαίνεται ψηλό, είναι μόνο έξι χρονών, αλλά διαβάζει από τα τέσσερα! Ένα θερμό ευχαριστώ σε όλους!
Φίλοι μου, να ζούμε για να χαιρόμαστε τα παιδιά! Άλλο δεν έχω να πω...








No comments:

Post a Comment

Σχόλια