Labels

Thursday, April 28, 2011

Tα Χάρτινα Όνειρα των παιδιών


Σε μια από τις τελευταίες παρουσιάσεις των βιβλίων μου στα σχολεία δέχθηκα αυτό το πολύτιμο δώρο από τα παιδιά. Δε θα ονομάσω το σχολείο γιατί πιστεύω πως τα παιδιά πρέπει να είναι απολύτως προστατευμένα από τη δημόσια έκθεση. Εξάλλου, τα παιδιά είναι παιδιά, όπου κι αν βρίσκονται, σε όποιο σχολείο κι αν φοιτούν. Αφού διάβασαν τα δικά μου "Χάρτινα Όνειρα", τους έδωσε η καλή δασκάλα τους από ένα μικρό χαρτάκι να γράψουν και να ζωγραφίσουν τα δικά τους. Τα τύλιξαν σαν περγαμηνές, τα έδεσαν με μπορντώ και γαλάζιες μεταξωτές κορδέλες, τα κρέμασαν σ' ένα αυτοσχέδιο δέντρο που στεκόταν στη μέση της σκηνής όπου παραβρέθηκα και μετά τη συζήτησή μας, τα ξεκρέμασαν και μου τα χάρισαν. Ψες βράδυ τα άνοιξα. Διαβάζοντάς τα, γέλασα, βούρκωσα, συγκινήθηκα, διασκέδασα. Δεκαεννιά ευχές, δεκαεννέα όνειρα, δεκαεννιά ψυχές οχτάχρονες και αιώνιες, κάθε μια ξεχωριστή, κάθε μια αγγελική... Δε θα σχολιάσω τίποτα απ' αυτά. Περιττεύουν τα σχόλια. Απλώς σας τα χαρίζω με τη σειρά μου γιατί πώς αλλιώς να το πω; Τα παιδιά μας οδηγούν. Αυτά μας δείχνουν τον δρόμο... Κι αν μελετήσουμε λίγο προσεκτικά τα όνειρά τους θα δούμε πως μάλλον μας ετοιμάζουν έναν καλύτερο κόσμο...



1. Εύχομαι να βγει η νονά μου από το νοσοκομείο.
2. Θέλω να έχω φίλο τον Χρίστο.
3. Θέλω να γίνω αστυνόμος.
4. Θέλω να βοηθάω τους ανθρώπους.
5. Θέλω να έρθει γρήγορα ο Μάιος για να πάρω το κουτάβι μου.
6. Θέλω να βρει δουλειά ο μπαμπάς μου.

7. Εύχομαι να μπορώ να δίνω στους ανθρώπους αυτό που θέλουν.
8. Θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω ψυχολόγος.
9. Θέλω να βοηθάω τους ανθρώπους.
10. Θέλω να γίνω η καλύτερη μαθήτρια.
11. Εύχομαι όταν μεγαλώσω να γίνω γιατρός.
12. Θέλω να γίνω ο καλύτερος τερματοφύλακας.
13. Εύχομαι να γίνω δασκάλα.
14. Θέλω να βοηθάω τους ανθρώπους.



15. Θέλω να γίνω καλός ποδοσφαιριστής σαν τον Ρονάλντο.
16. Εύχομαι να πάω το καλοκαίρι στη Χίο.
17. Θέλω να συναντήσω τον Κ. Ρονάλντο.
18. Θέλω να δω και άλλους λύκους.
19. Θέλω να γίνω δασκάλα.
20. Εύχομαι όλοι οι φίλοι μου να γίνουν πλούσιοι.
21. Εύχομαι να γίνω εθελόντρια για τα ζώα.

8 comments:

  1. Τυχερή που είσαι στα αλήθεια!!!! Έλα καλή μου και στο δικό μας το σχολείό και θα σε κρεμάσουμε και ζαχαροκαραμελωμένες ευχούλες και μπαλονάκια και καρδούλες και γαλαζοπράσινη θάλασσα να σου χαϊδεύει τα ποδαράκια και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχούλα σου! Αμάν πια, δεν το αντέχω τόσο κλάμα που 'χω ρίξει! Θα έρθεις;;;;;
    φιλάκια
    Κατερίνα Αντωνίου

    ReplyDelete
  2. Χριστος Ανεστη Βασιλικη μου

    μου θυμισες κατι που χες γραψει παλιοτερα για τα παιδια...
    πως "μας δειχνουν το δρομο"

    να σαι καλα πολυ..να χαριζεις και να χαριζεσαι μεσα απ τα παραμυθια

    ReplyDelete
  3. Πολύτιμο δώρο.
    Στα όνειρα των παιδιών κρύβεται το μέλλον στο βαθμό που το δικό μας παρόν και τα σκοτεινά σχέδια κάποιων το επιτρέπουν.

    ReplyDelete
  4. Κατερινάκι μου σφύρα κι έρχομαι! Ή κούνα το βρεγμένο σου το μαντηλάκι να στεγνώνει κιόλας... Φιλιά βρε χαζό παιδί!!!!

    ReplyDelete
  5. Κι εσύ Μέθη μου Νηφάια, επίσης να χαρίζεσαι όπως ξέρεις... Αληθώς Ανέστη!!!

    ReplyDelete
  6. Sot μου, όλα πηγαίνουν μπροστά και τα παιδιά οδηγούν και επαναστατούν και για πότε μας παίρνουν φαλάγγι δεν πέρνουμε χαμπάρι... ευτυχώς...

    ReplyDelete
  7. Πράγματι τα παιδιά είναι τα μόνα που μπορούν να μας οδηγήσουν σε ένα πιο ανθρώπινο και πιο όμορφο μέλλον...

    Χριστός Ανέστη Βασιλική! Ευχαριστούμε για τα παιδικά όνειρα που μας έδωσες!

    ReplyDelete
  8. Αληθώς Ανέστη Χρήστο!

    ReplyDelete

Σχόλια